02 sierpnia, 2014

NailTek, Maintenance plus I - odżywka do paznokci

lubię odżywki. czy te do włosów czy do paznokci. moja z eveline się skończyła, więc koleją rzeczy sięgnęłam po nailtek.







produkt który otrzymałam jest przeznaczony do paznokci normalnych (okej jak najbardziej mój typ, czasami się rozdwajają, ale rosną dosyć szybko i są twarde). odżywka super sprawdza się jako baza pod lakier, wydaje mi się, że przedłuża żywotność lakieru kolorowego o ok 1 dzień, zawsze coś! :) ja raczej nie noszę ciemnych kolorów na paznokciach, ale od czasu do czasu coś takiego się zdarza, pamiętam, że właśnie wtedy nie użyłam odżywki i po kilku dniach paznokcie miały nieciekawe odbarwienia, więc w tej kwestii sprawdza się również. jednak właściwości leczniczych nie zauważyłam, bo w końcu jest to odżywka do paznokci normalnych, więc z góry zakładam, że takie paznokcie nie potrzebują dodatkowych wspomagaczy. wydaje mi się, że słowo odżywka w tym konkretnym przypadku jest użyte niepotrzebnie, można byłoby nazwać ją baza pod lakier, bo po co normalnym paznokciom odżywki? ;-)

dziękuję firmie Nailtek za możliwość przetestowania produktu, fakt, że otrzymałam go za darmo nie wpływa na moją opinię.

7 komentarzy:

  1. Sporo o niej słyszałam. Chętnie bym wypróbowała po mojej średnio ciekawej przygodzie z Eveline, ale u mnie miałaby trochę cięższe zadanie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam problem z oceną tej odżywki. Eveline 8w1 dała widoczne rezultaty, a tutaj tak jak piszesz nie widać zmian. Myślę, że szkoda kasy na taką zwykłą 'bazę'. Sama na pewno nie kupię sobie kolejnego opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kiedyś myślałam o zakupie II,ale na razie Eveline sprawdza się świetnie więc na Naitek'a szkoda mi kasy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też używam pod lakier i sprawdza się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. coś o niej słyszałam,ale póki co mam żele na paznokciach więc takich produktów nie używam

    OdpowiedzUsuń