30 listopada, 2015

Kosmetyczny kalendarz adwentowy

Cześć! :-)
Generalnie ten wpis ma być wprowadzający do całego tego przedsięwzięcia które sobie wymyśliłam :-) Pewnie kojarzycie "vlogmasy" z YT. Znacie pewnie też gotowe kosmetyczne kalendarze adwentowe. Pomyślałam, że fajnie byłoby zrobić coś takiego na blogu. Z jednej strony dużo pieniędzy trzeba na to wyłożyć i nie zawsze będziemy też z wypełnienia zadowoleni (bo przecież ma to być niespodzianka). Dlatego postanowiłam, że rzeczy które będą znajdowały się na karteczkach, będę robiła sama :-) Jeżeli nie za bardzo wiecie o co mi chodzi, to zapraszam jutro, pojutrze, popojutrze i tak aż do 24 grudnia, wtedy wszystko już będzie jasne :-)






Mój kalendarz wykonałam z klamerek z serduszkami (Tiger), ramki (Ikea), sznurka jutowego (allegro) i małych kopert (resztki kopert pocztowych).

4 komentarze:

  1. Ale świetny kalendarz adwentowy! Przepiękna ozdoba :) Czekam na kolejne wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny pomysl i super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tym kalendarzem! I jak pięknie wygląda :) Właśnie czytałam najnowszy wpis i trafiłam tutaj ;). Super sprawa!

    OdpowiedzUsuń