17 grudnia, 2015

Świąteczne paznokcie, KKA #17

Ostatnio spodobały Wam się zimowe paznokcie, więc ucieszyłam się, że w kalendarzu umieściłam też świąteczną wersję. 
Czasami trudno wygospodarować czas, żeby zrobić paznokcie przed samymi świętami, więc propozycja jest bardzo łatwa i szybka w wykonaniu. Wystarczy ulubiony lakier (oraz opcjonalnie biały, a najlepiej bezbarwny lakier pod brokat jako baza) i odrobina brokatu w wybranym przez siebie kolorze :-)












Czerwień i srebro, złoto, zieleń; a może czerwono-czerwone podobają Wam się najbardziej? :-)

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. mnie również się podoba. Moją ulubioną czerwienią jest "a list" od Essie, buteleczka mi się kończy i szukam jej zamiennika. Ten odcień MS jest dosyć dobrym odpowiednikiem, chociaż to jeszcze nie "to" ;-)

      Usuń
  2. Każe połączenie ma coś w sobie :) Mam taki brokat, może sama zrobię podobny mani? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam! Będzie mi miło jeśli podzielisz się efektem :-)

      Usuń
  3. Czerwono-czerwone ślicznie się prezentują. W połączeniu ze srebrnym i złotym idealnie nadają się na sylwestra i karnawał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za pomysł! na Sylwestra właśnie użyłam srebrnego brokatu :-)

      Usuń
  4. Uwielbiam czerwień na paznokciach. Jest to tak elegancki kolor, że, moim zdaniem, nie wymaga już dodatkowego ozdabiania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety lakiery miss sporty, czy wibo, lovely to dla mnie kompletne buble, odpryskują po dniu malowania. :) Zazdroszczę również tak wyraźnej płytki paznokciowej. Moje są szerokie jak łopaty i krótkie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolejna osoba chwali moje paznokcie :D bardzo dziękuję za komplement! wolałabym zamiast nich np trochę gęstsze włosy, ale wiadomo jak to jest, chcemy to czego nie mamy :D
      szczerze mówiąc na mnie też te lakiery nie robią większego wrażenia, ale przez 4 dni wyglądają jako tako, 5 dzień jakoś przeboleję, a potem już zaczynają mi się nudzić, więc i tak są do zmycia :P

      Usuń
  6. Bardzo fajnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń