25 stycznia, 2015

nowości kosmetyczne ostatnich tygodni

A nawet miesięcy! Bo ostatnio moje zdobycze pokazywałam Wam w połowie października. Jestem dumna z siebie, że już nie kupuję tego co popadnie, tylko rzeczywiście te najpotrzebniejsze rzeczy :-) Wiadomo, od czasu do czasu mogę pozwolić sobie na coś gadżeciarskiego, bo blogi i jutuby kuszą, ale nie zdarza mi się już to tak często jak kiedyś. Ponadto biorę udział w konkursach raczej rzadko i tylko wtedy kiedy nagrody rzeczywiście mnie interesują, więc niepotrzebne kosmetyki już nie zalegają. Po drodze dostałam jeszcze kilka kosmetyków i to od nich zacznę :-)



Te rzeczy dostałam od siostry; 
Green Pharmacy, krem do rąk i paznokci argan  
Propolino, pomadka do ust, którą przywiozła mi z świątecznego kiermaszu prosto z Austrii. Ma przecudowny skład!



Ten zestaw dostałam od koleżanki w ramach gwazdkowych prezentów klasowych. Jest w użyciu póki jest zimno, bo nie wyobrażam sobie używać takich zapachów latem ;-)
W skład zestawu wchodzi:
Farmona Tutti Frutti, kremowy peeling myjący oraz masło do ciała



Przy ostatnim takim poście zapomniałam pokazać, że Ania dorzuciła również ogrom próbek. Ostatnio je odkopałam, więc teraz pokazuję :-) 
Bioderma, podkład przeciw naczynkom
Lili Lolo, podkład mineralny blondie i warm peach
Lili Lolo, bronzer mineralny south beach
The Secret Soap Store, mydełka jabłkowe, pomarańczowe z kurkumą i lawendowe



W konkursie świątecznym u Lili udało mi się wygrać zestaw mineralnych kosmetyków kolorowych. W skład wchodzi:
Ecolore, róż mineralny dolly mist no.202
Ecolore, cień mineralny golden rain no.004
Przesyłka była tak cudownie zapakowana, że aż było żal otwierać! 



W rozdaniu u Ekocentryczki wygrałam kosmetyki, które znajdowały się na mojej wish liście, także jestem tym bardziej zadowolona!
Sylveco, peeling oczyszczający
Sylveco, pomadka z peelingiem



Pani dermatolog przepisała mi dwie maści i dorzuciła próbki:
Epiduo, Normaclin
Physiogel, żel do mycia twarzy
Pharmaceris T, kojący krem



Jedyne zamówienie internetowe, które zrobiłam podczas DDD. Miałam na oku więcej rzeczy, ale składając zamówienie piętnaście minut przed końcem promocji zdecydowałam się tylko na:
Bioluxe, krem z awokado
Receptury Babci Agafii, tonik {? etykietka przyszła zalana, a już nie pamiętam który wariant zamówiłam}
Planeta Organica Afryka, maska do włosów objętość i połysk
Sylveco, szampon odbudowujący dorzuciła ecodrogeria :-)



Sylveco, rumiankowy żel do twarzy 
Green Pharmacy, płyn micelarny owies

W Biedronce dorwałam ostatnie Algo, Algi morskie za niecałe 4 złote :-)


Bioelixire argan oil, polacany przez Martę skusił mnie do jego kupna
Delia, zmywacz do paznokci wznacniający


A na koniec kolorówka, lakiery kupiłam na promo 1+1, szminkę na mintishopie, a tusz w DP
Wibo, Chic matte nr 1
Wibo, Chic matte nr 5
Barry M, genie
Essence, lash mania reloaded

To już wszystko co w ciągu ostatniego czasu udało mi się zgromadzić. A Ty jak często robisz zakupy? Co nowego sprawiło Ci najwięcej radości? :-)

15 komentarzy:

  1. PRzyjemnego testowania bo trochę tego się nazbieralo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Same fajne kosmetyki, największą chęć mam na krem do rąk z Green Pharmacy. Ja niestety kupuję zawsze dużo, czasami niepotrzebnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne są te dwa lakiery do paznokci^^ Ale piękne wzory by powychodziły ^^
    Pozdrawiam ;*

    ♥MiśkaGrabowska_Official♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Płyn micelarny z Green Pharmacy mam ale średnio mi przypasował.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ochotę na ten krem z avokado, cieszę się, że nagroda się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. tez uzywalam normaclinu ;] pomadki i rzeczy z sylwevo zazdroszcze;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadka z Sylveco moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam ten zestaw z Farmony ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne nowosci :) Gratuluje wygranych i udanych testow zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na początku stycznia trochę zaszalałam i na razie robię sobie odwyk.
    Zazdroszczę wygranych i tych produktów Sylveco:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow ile produktów :) kilka chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten płyn micelarny z Green Pharmacy i całkiem się lubimy.
    Za to zapachu alg nie znoszę, dlatego maseczkę oddałam mamie :)

    OdpowiedzUsuń