04 września, 2016

Hybrydy | + pytanie za 100 punktów

Nie sądziłam, że kiedyś u mnie pojawi się wpis na temat hybryd. Zapierałam się rękami i nogami przed nimi. Nie chciałam próbować. Twierdziłam, że to jest kompletnie bez sensu. Póki ich nie spróbowałam.




Miałam okazję zrobienia sobie hybryd, więc stwierdziłam w końcu. Czemu nie? W końcu darmoszka! :D I po 2 tygodniach z idealnym manicure (prócz odrostów) stwierdziłam, że chyba jednak są dla mnie. Już od dłuższego czasu paznokcie maluję wyłącznie na różowo lub czerwono więc zmywanie ich co 4 dni jest dosyć uciążliwe. No teraz to odkryłam Amerykę. 




W zasadzie to potrzebuję Waszej pomocy. Moje pytanie brzmi, jakie hybrydy wybrać? Tylko nie polecajcie Semilaków, plis. Chciałabym jednak wypróbować na początek mniej znane i przede wszystkim tańsze firmy. Jeśli napiszecie mi jakich używacie i gdzie się w nie zaopatrujecie to również będę szczęśliwa :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz