01 listopada, 2016

KONKURS! Wygraj kwas salicylowy

Przeglądając moje zapasy kosmetyczne natknęłam się na ponadprogramowy woreczek kwasu salicylowego. W związku z tym, że nie zużyłam od zeszłego roku nawet połowy swojego postanowiłam, że się z Wami podzielę. Teraz mamy sezon kwasowy w pełni, więc jeśli komuś nie po drodze z zamówieniem w sklepie z półproduktami to ma doskonałą okazję, żeby wygrać dla siebie całą kurację :) 


Regulamin konkursu:
1. Musisz być obserwatorem mojego bloga, żeby wziąć udział w konkursie i wygrać kwas salicylowy 20 g ZSK
2. Możesz zaobserwować mnie na instagramie 
3. Musisz odpowiedzieć na pytanie konkursowe (Który z dostępnych na rynku kwasów najbardziej Cię zainteresował?), zamieszczając odpowiedź w komentarzu pod tym wpisem.
4. Musisz podać swój adres e-mail w zgłoszeniu
5. Rozdanie trwa od wtorku 01.11.2016 do wtorku 15.11.2016 do północy. Wyniki pojawią się w środę 16.11.2016 na moim blogu.
Jeśli zwycięzca nie zgłosi się do 3 dni od opublikowania wyników, wybiorę następną osobę.
5. Osoby niepełnoletnie muszą posiadać zgodę rodziców na wzięcie udziału w konkursie.
6. Zwycięzca zostanie poproszony o podanie adresu do wysyłki na terenie Polski. Nagrodę wyślę wciągu 3 dni od otrzymania adresu.

Wzór zgłoszenia:
obserwuję jako:
odpowiedź:
e-mail:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz